joi, 20 mai 2010

Si-alta data, si-alta data....

Pe scurt : ne-am intalnit, ne-am distrat pe cinste, am plecat acasa

Pe "lung" : am ajuns cu 30 de minute intarziere iar cand am intrat a fost ca si cum m-as fi intors in timp, la o zi de salar : baietii cu berea in fata (fetele suc desigur), toata lumea cu zambetul pe buze.
Ma bucur nespus ca a-ti reusit sa raspundeti apelului meu intr-un timp atat de scurt, sper ca toata lumea s-a distrat si sper sa ne vedem din nou cat mai curand.

Aveti aici "lista de prezenta" sub forma unei poze



Nu sunt in poza dar au fost prezenti : Sorin, Codrin, Eliza, Misha, Sandra, Raluca, Andreea, Corina si fata de la Cantemir a carui nume nu mi-l amintesc...

3 comentarii:

  1. Sambata urmeaza o adevarata "intalnire" in stilu PNL in ziua de salariu :)) abia astept :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Popovici Dinu-Iulian20 mai 2010 la 12:16

    fata din Cantemir, o chema Cosmina si era super simpatica :>

    RăspundețiȘtergere