duminică, 30 mai 2010

Felicitari Paula & Ovi !

Au existat tot felul de pronosticuri şi păreri. Ba c-o să câştigăm concursul (naivitatea e, uneori, adorabilă), ba că n-o să ieşim printre primii 10, ba că mai jos de 5 ar fi jenant să ne clasăm, judecând după ce piese au ajuns în finală. Cu pricepere şi noroc, am luat bronzul.

La Eurovision, rezultatele depind atât de calitatea piesei participante şi a intepretării, cât şi de relaţiile pe care le au statele din care provin concurenţii. Vecinii, prietenii, partenerii economici, aliaţii din războaie, vorbitorii de graiuri asemănătoare, toţi şi-au învăţat perfect lecţia şi acţionează în consecinţă: îşi acordă conştiincioşi voturi, ediţie după ediţie.

Aveţi aici melodiile din top:

Locul 1 - Germania



Locul 2 - Turcia



Locul 3 - Romania



Locul 4 - Danemarca



Locul 5 - Azerbaijan



Locul 6 - Belgia



Locul 7 - Armenia



Locul 8 - Grecia



Locul 9 - Georgia



Locul 10 - Ucraina

2 comentarii:

  1. Noroc cu tine ce am vazut si eu Eurovisionu :D thx

    RăspundețiȘtergere
  2. mie chiar mi-a placut melodia germaniei.. iar tipa e mult mai simpla.. si ok.. decat vaca aia de paula seling care rage pe scena.. romanii s-au axat in ultima vreme pe melodii .. gen inna hot.. si play and win.. si dk melodiile au prins la romanii nostri au impresia k prind si la straini.. dupa parerea mea nu meritam nici locul 5.

    RăspundețiȘtergere