luni, 2 noiembrie 2009

Site Basescu!

Siteul lui Base a fost "clonat" pentru o scurta perioada de timp,dar din pacate "problema" a fost remediata rapid. Viziunea şefului statului pentru viitorul mandat s-a transformat în "Viziunea mea pentru o dictatură sănătoasă!"
"Văd o Românie în care să am mai multă putere. Ca preşedinte n-am făcut nimic. Daţi-mi Guvernul, Parlamentul şi Justiţia şi voi face tot ce vreau! Văd un Guvern mai suplu şi mai blond. Văd un Parlament atât de mic, încât Emil Boc să se simtă mare", "Am distrus trei Guverne şi trei coaliţii până acum. Iar asta a fost doar încălzirea. Nu mi-am propus să scot ţara din criză. Mi-am propus doar s-o conduc acolo. Şi am reuşit!", sunt câteva dintre mesajele parodiate. "Pe timp de criză, cineva trebuie să fie sacrificat. Şi n-am de gând ca această criză să fie plătită din buzunarul meu sau al altor oameni cinstiţi ca Adriean Videanu, Radu Berceanu sau Elena Udrea", mai scriu autorii site-ului. Pe site se fac aluzii la principalele scandaluri în care a fost implicat numele lui Traian Băsescu: casa fiicei sale Ioana, fuga lui Omar Hayssam.
Citatul "Am demonstrat că tinerii pot avea o casă în România. Fiica mea Ioana are o casă de 800.000 de euro. Doar cei care muncesc cinstit fac împrumut pe 30 de ani ca să-şi cumpere o garsonieră de 40.000 de euro. Salariul este un moft. Din tunuri îţi faci un rost! », apare la rubrica « Case pentru tineri din vânzări anterioare ».
Citatul "Vreau o Românie a bunului şpriţ" parafrazează sloganul "Vreau o Românie a bunului-simţ". De asemenea, în locul îndemnului "Hai la referendum!", stă scris mesajul "Hai la revedere!".



va recomand sa intrati pe
www.testalcool.ro
siteul arata cam asa



si pe www.pemarecuel.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu