joi, 8 octombrie 2009

Nu ne-am nascut in locul potrivit

Si noi stim c-a trecut mult timp
Va trece inca pe-atat presimt
In 10 ani mai prind
Cativa ce mint,cativa ce tin sa plece
Las`ca trece
Romanu`i facut sa nege
Amaru` cu sange rece
Cand da de necaz
Petrece cu o bere la rece
Se`ntrece
Zi-mi de ce furi ???
Da` cat mai vrei sa furi ??
Nu vezi ca suntem multe guri
Si stim cu totii ce-nseamna sa`nduri
Dar cate cazaturi sa-nduri ?
Cam cat te bucuri si cat injuri
La cate lucruri poftesti in jur
Si esti sigur ca n-ai destul

Si-ai mei sunt sigur ca ai tai
Nu m-au crescut cu vanatai
M-au invatat sa nu o iau pe alte cai
Mi-au explicat ca lumea-i rea
Si viata-i grea si tre' sa fac cumva ceva
Mi-au spus ca odata si-odata se duc
Si tre' sa ma agit ca tre' sa ma lupt
Ca timpu` trece dintr-un foc
Ma plimba din loc in loc
Ma schimba dupa noroc
M-alearga doar pentru un singur vot
Lumea simte,vrea fapte nu cuvinte
Un simplu om sa fie presedinte!

R: Da nu`i nimic,sunt consolat de mic
Tu esti constient ce zic
Nu ne-am nascut in locul potrivit
N-am primit,am facut totul din nimic



am melodia in format mp3...cine vrea sa o ceara

30 de comentarii:

  1. vreau si yo melodia plzzzzz:X.. anny_loquita_bebe

    RăspundețiȘtergere
  2. extraordinar...purul adevar!

    RăspundețiȘtergere
  3. e guess who :) e hip-hop. e cultura. e suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma hatinge la hinimeoara! thrailes bahtalo

    RăspundețiȘtergere
  5. cbr.zero trimitemi pls un mail cu melodia mp3 ... mersi e supper tare

    RăspundețiȘtergere
  6. cea mai frumoasa melodie in 2009 si ritmatica si suna si bine si super refren si ce sa mai super tare :X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu vreau melodia!
    dinbogdan2000@yahoo.com
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. dede.ded13@yahoo.com
    vreau si eu mel..pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  9. am trimis la toţi care au cerut...cam încurajez pirateria nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. victor_catraniuc@mail.ru :trimiteti-mi si mie va rog

    RăspundețiȘtergere
  11. victor_catraniuc@mail.ru trimite si mie te rog

    RăspundețiȘtergere
  12. mr.juve@mail.ru
    trimite si mie te rog frumos,multumesc, mult mult mult.........

    RăspundețiȘtergere
  13. o vreau si eu....melodia....

    RăspundețiȘtergere
  14. as dori si eu melodia te rog frumos cipcool2005@yahoo.com mersi

    RăspundețiȘtergere
  15. prietene nu am auzit de tine pana acum dar pe cuvantul meu ca esti valabil rau de tot.respect in partea mea.nicu din bacau

    RăspundețiȘtergere
  16. Trimite melodia si aici te rog
    muntelenostru@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. as dori si eu melodia te rog frumos marcel@album-design.ro mersi

    RăspundețiȘtergere
  18. Sopeer mel......da si mie....plz......id : spidermanultimate@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. ADEVARAT! nu prea am mandria asta e roman! romania e o tara cu multe parti rele doar cu cateva bune...si....nu ve3d3ti???multi romani se duc prin multe tari straine si raman acolo numai sa nu se stie ca sunt romani!!

    RăspundețiȘtergere
  20. eu tot vreau melodia,plizzzzzzzz,xxmaxdlxx@yahoo.com,ms

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau melodia alexbogdan_uta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. ba casatilor
    luatio de pe net
    si ince cv nu va mai prefaceti toti eu nu va cred
    Hai pa taca

    RăspundețiȘtergere
  23. Stiu...De exemplu, tu imi esti inferior mie...!

    RăspundețiȘtergere