marți, 22 iunie 2010

Interviu Robert Popa - Gheorghe Nichita (pamflet)

Domnu' primar unde e şoseaua de centură?

Dai din umeri...altceva ştii să faci?

Întâlniri de afaceri deci, afaceri "la ureche" aha...eşti maaaaaaaaare afacerist dumneata: ai adus RATP la sapă de lemn, Citadin e ţinută din scurt de principalul datornic numit primărie, să te mai intreb de CET? Apa caldă nu mai este de două săptămâni!!! Care e explicaţia?

Dai din umeri, mda, e trecut în fişa postului de primar probabil...hai să nu-ţi mai pun întrebări incomode... uite, pot fi şi drăguţ: tu cum o duci pe criza asta?

Da, o duci rău, sărăcuţu' de tine, fac eu cinste cu prânzul azi din alocaţia mea enormă. Ce hobbyuri ai?

Fotbal? Ai zis FOTBAL? Atunci de ce ... iţi bati joc de toţi microbiştii din oraş? Cam când zici tu că Politehnica va evolua din nou în primul eşalon? Încearcă sa nu dai din umeri de data asta şi să-mi dai un răspuns argumentat!

Ştii ce Gigi? Eu nu mai sunt dispus să aştept, mai bine lasă pe altu'! Lasă-neeeee

Du-te de unde ai venit, dacă te mai primesc

5 comentarii:

  1. asa e ... bv robert ! imi plc mult blogul tau ..spune pe bune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau tocmai a fost luat in vizor de In Gura Blogger-ului (http://ingurabloggerului.blogspot.com/). Un articol de-al tau a fost criticat. Te asteptam sa vezi despre ce este vorba.

    RăspundețiȘtergere