marți, 31 martie 2009

31 martie

Da,astazi e ziua mea si profit de aceasta ocazie sa scriu cele mai frumoase urari care le-am primit astazi (nu sunt scrise intr-o ordine anume,tin sa precizez)

Lidia Rusu: - "Pentru ca ziua asta e-o data in an.Pentru ca am un singur sotzior, pentru ca te iubesc si-i ziua ta, scump sotzior.Sa zambesti mereu pentru ca se lumineaza totul in jur cand zambesti, sa zambesti mereu pentru ca asa iti sta bine, sa zambesti pentru ca asa o sa stii mereu ca te iubesc.Sa privesti mereu viata ca pe un dar, da totusi poti sa iti bagi ceva uneori si sa ma iei pe mine de mana sa merem eventual in corpu D sa bem vodka cu bere.Sa ii iubesti pe cei ce nu te agreeaza, sa deschizi bine ochii si sa iti dai seama ca ai in jur oameni care tin cu adevarat la tine si sa nu ii lasi sa plece.Niciodata.Sa te bucuri de ziua ta, pentru ca de asta se numeste ZIUA TA.Sa ma iubesti pe mine mereu.Sa te iubesti tu pe tine, sa ai grija de tine, sa privesti inainte cu optimism si incredere, speranta k nu totu e doar negru. Ai voie s-o faci lata din cand in cand, sa zici "imi bp.Am plekt".Da sa ai grija pe unde si cu cine umbli.Ai voie sa te imbeti mai des decat merg io la film si sa razi cu baietii la un meci. [...fraza omisa/cenzurata...].Si sa iti iasa, draga sotiorule.Si La multi ani pentru ca e al doilea an cand iti sarbatorim ziua "impreuna".Pentru ca ne inconjoara timpul si crestem impreuna, cu bune, cu rele, cu fericire si tristete.
La multi ani,R! Sa ne vedem sanatosi si la urmatoarea ta zi de nastere. Si atunci sa stam la un pahar sa depanam amintiri!
La multi ani, draga sotziorule :*:*:*:* "
- (12:00) E momentul sa spunem LaMultiAni! Acum suntem de'o varsta.Te iubesc R, LA CEI 17 ani ai tai :X:X:* "

Bogdan Benta: "La multi ani varu sa fii sanatos si iubit!"

Ioana Popescu: "La multi ani luuuuv meu! Sa-mi traiesti inca un veac/ Sa castigi bani un teanc/ Sa-mi iubesti pt vecie-doar o fata,nu o mie! Facuta pe loc,nu-mi sari in cap"

Alexandra David: "LA MULTI ANI!!! Sa ai parte de tot ce iti doresti: sanatate,bani etc savureaza din plin momentele petrecute cu cei dragi si bucurate d viata be happy"

Mihai Petrescu: "La multi ani bogghy :-* "

Ana-Maria Lungu: "La multi ani de pe acu :D:*. Abia astept sa te vad maine"

Dobos Speranta (profa de franceza): "Sa fii iubit"

Georgia Zmeu (diriginta) : "Nu-mi place faptu ca nu ai stat la ora,ai grija ce faci cu absentele,nu o lua pe o carere gresita...a e ziua ta? La multi ani"

Dragos Gheorghiu: "Bianco rosi ale bianco rosi ale.forta fcd..iubim fara regrete dinamo. oriunde merg si orice fac eu ma ma imbrac doar rosu alb. aleo aleo catalin haldan inseamna dinamo" (tin sa mentionez ca nu sunt dinamovist)

Roxana Cucu: "La multi ani cole! sa fii fericit,sa ai parte de tot ce iti doresti tu.sa fii iubit. app nu am chef de engleza azi"

Dan Gheorghita (in stare de ebrietate): - "pietene,tovarase, aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar fi frumusete...deci la urma urmei , lumea are nevoie de tine! la multi ani ninorocitule, sa fii iubit,multi ani de viata,sa fii sanatos si sa dai si la anu de baut
-esti o fiinta atat de draguta ,politicoasa,frumoasa,sincera,spirituala si unica pe aceasta lume… primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate..... nam vrut sa fiu asa rau"

Ciprian,Lacramioara,Catalin Popa : "Ai mai urcat o treapta pe scara vietii si iti dorim sa urci in continuare cat mai multe, insotita de urarile noastre de sanatate, bucurie sufleteasca si numai impliniri.
Cata, Mama, Tata"

Un comentariu: